Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
Artikelen retour sturen.
Wij vinden het geen probleem als er artikelen terug gestuurd worden zolang ze maar schoon en niet gebruikt zijn. Bij ons hoeft dat ook niet precies binnen de 14 dagen.
De kosten!?
De verzendkosten voor het terug sturen zijn voor de klant. Komt de complete bestelling terug en u heeft verzendkosten betaald dan moeten wij dat aan u terug betalen.
Heeft u een bestelling geplaatst die gratis is verstuurd?
Pakket bestellingen boven de €40, en bestelling met buis of rollen boven de €225,- versturen en bezorgen wij gratis. Mocht er een gedeelte van deze bestelling terug komen en de totaal afgenomen bestelling komt onder dat bedrag uit dan zullen wij u alsnog de door ons gemaakte “opstuurkosten” doorberekenen. Dit omdat u dan niet meer voldoet aan de €40,- bij hulpstukken en €225,- bij buis en rollen.
Voorbeeld 1;
U besteld voor €45,- en wij versturen het dan gratis. U heeft wellicht teveel of het verkeerde besteld en u stuurt voor €10,- aan producten terug, wij crediteren u dan niet de €10,00 maar berekenen alsnog de €6,95. Wij storten dan dus €3,05 terug omdat u afgenomen order dan €35,- is en onder de €40,- uitkomt.
Voorbeeld 2;
U besteld voor €280,- en wij leveren het dan gratis. U heeft wellicht teveel of het verkeerde besteld en u stuurt voor €60,- aan producten terug, wij crediteren u dan niet de €60,00 maar berekenen alsnog de €49,95. Wij storten dan dus €10,05 terug omdat u afgenomen order dan €220,- is en onder de €225,- zit.
Voor België gelden er andere tarieven.
Mocht u hierover een vraag hebben dan kunt u ons altijd bellen of mailen.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.